לייזה פאנלים

עוגות

עוגת גבינה 5% מושלמת

לא להאמין כמה טעימה וקלה קלה קלה - גם על המשקל

1.2K שיתופים

אני יודעת אני יודעת הגבינה יצאה לנו מכל החורים,  כל המסחרה של הגבינה קצת עבר את גבול הטעם הטוב.  אבל ויש אבל. זה כל כך טעים. וזה החג שמתלבש עלינו הכי יפה. תפור לאקלים הישראלי הוט קוטור שולחן סחרור: שפע של סלטים, לחמים, גבינות, ממרחים, מאפים פריכים,  פירות קיץ של תחילת עונה, ליין של עוגות עם גבינה  זה שולחן מחייך,  זה שולחן עם לב ומה שיפה שכל אחד תמיד מוצא את מה שהוא אוהב. זהו בניגוד לאמבר הרד איי רסט מיי קייס. לא לפני שאני מסובבת אתכם כאן עם עוגה מושלמת. כן כן תקשיבו רגע, אין צורך בגבינות שמנות זאת עוגה הצגה בחגיגה והיא גם יחסית לא שמנה

תבנית עגולה 26 תנור מחומם מראש ל160 מעלות לא טורבו עם תבנית תנור מלאה מים בשלב התחתון של התנור.

לתחתית:
200 גרם ביסקוויטים (3/4 שרוול של פתי בר)
50 גרם חמאה מומסת

לעוגה:

1 ק”ג גבינה לבנה 5%
5 ביצים בטמפ’ החדר
3/4 כוס סוכר (150 גרם)
30 גרם קורנפלור
2 שקיות סוכר וניל

לקולי תותים

400 גרם תותים טריים או קפואים (אפשר דובדבנים או אוכמניות או פטל)
חצי כוס סוכר לבן (100 גרם)
קליפת לימון עבה
כפית גדושה קורנפלור

לקרם:

2 דנונה גריק
חצי כוס שמנת מתוקה (125 גרם)
רבע כוס סוכר (50 גרם)

איך מכינים?

נדליק תנור ל160 מעלות לא טורבו – נניח תבנית תנור מלאה מים מהברז בשלב התחתון של התנור. 
התחתית: במעבד נטחן ביסקווטים, נוסיף חמאה, נטחן שוב. נהדק תחתית תבנית ונחכה לבלילת הגבינה, זה קצת מתפורר וזה בסדר, נוזלי בלילת הגבינה יקשו את התחתית
העוגה נקציף 5 ביצים לקצף תפוח, נוסיף כף אחרי כף סוכר לבן ונמשיך להקציף עד שתערובת הביצים הופכת לבהירה והכפילה את נפחה (כ-5 דק’), נערבב או נערבל יחד את הגבינה עם הקורנפלור וסוכר הוניל, נעביר חצי מתערובת הביצים לגבינות ונקפל עד הטמעה, נעביר את יתר תערובת הביצים ונקפל עד קבלת בלילה חלקה. ניצוק לתבנית, נכניס  את תבנית העוגה  לשלב האמצעי  בתנור, כאשר בחלק התחתון  יש  תבנית נוספת  ליצירת אדים. 60 דקות. עד הזהבה יפה (העוגה עלולה להיסדק וזה בסדר, היא גם תצנח וזה גם בסדר) – נשאיר בתנור מכובה כשעה. נוציא ונקרר בחוץ.
הקולי תותים: נבשל בסיר מכוסה על להבה נמוכה את התותים עם קליפת הלימון והסוכר עד שהתותים רכים רכים עם מיצי תות, נוציא את קליפת הלימון ונטחן את התערובת, נוסיף כפית גדושה קורנפלור, נערבב טוב טוב עד שגושישי הקורנפלור ימסו. נכבה. נצנן ונעביר דרך מסננת לקבלת תערובת חלקה. נעביר למקרר.
הקרם: נקציף חצי כוס שמנת מתוקה עם רבע כוס סוכר, נוסיף את היוגורט נערבב.
הרכבה: נמרח את קרם היוגורט ועל פני העוגה וממעל את התותים. נכסה העוגה בניילון נצמד. נכניס לצינון של כמה שעות יפות במקרר. נחלץ העוגה מהתבנית. וואו. כמה טעימה. אין מילים.

 

תגיות

תגובות

קבלו התראות
התראה
51 תגובות
הכי חדשות
הכי ישנות הכי מדורגות
Inline Feedbacks
צפו בכל התגובות

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ ותהיו הראשונים לקבל מתכונים ועדכונים

Send this to a friend