fbpx

לייזה פאנלים

אינדקס מתכונים מאוחד לכל ספרי הבישול

לחצו כאן לאינדקס משולב של כל המתכונים והרכיבים מארבעת ספרי הבישול שלי. 

ספר 4
לפני, אחרי ותוך כדי

כששואלים אותי, “אבל מתי תספיקי?” אני תמיד עונה: “לפני, אחרי ותוך כדי.”

זה התחיל כשהפכתי למשפחה. הבנתי שאף אחד לא עוצר בשבילי את הזמן, חישבתי מסלול (חיים) מחדש והבנתי שהכול קורה תוך כדי, גם המטבח. בלי לעצור, בלי להתרגש, ובלי לחשוב יותר מדי על איך לעזאזל אני מצליחה לארח, או סתם להכין צהריים לחבורת ילדים רעבים, כשיש לי תינוק על הידיים.

זה הספר הרביעי ואני מרגישה כמו עם ילד רביעי. אני פחות מתרגשת, הכול יותר פשוט ומשוחרר. הספר הזה בא לעזור גם לכם לייעל, להקליל, לפשט, ולעשות הכי טעים שיש.

בספר תמצאו סלטים, מרקים, מאפים, תבשילים וקינוחים. יש בו גם פרק מיוחד של מתכונים לצנצנות שיעשירו את המטבח שלכם בממרחים, חמוצים, כבושים, ריבה וגרנולה, ופרק עם ‘אוכל שילדים אוהבים’ שכולל מנות עיקריות טעימות ופשוטות להכנה שישמחו גם קטנים וגם גדולים.

לרכישה באתר מודן
לרכישה באתר צומת ספרים
לרכישה באתר המגדלור
לרכישה באתר סיפור פשוט

ספר 3
קל, קל, קל

בחיים כמו בחיים – הכול עניין של גישה, הכול עניין של הסתכלות. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי ולראות את שמחת המטבח. לחוות את הקלות הבלתי נגמרת של הבישול הפשוט והמורכב, המהיר והאיטי, החגיגי והיומיומי.
תמצאו בספר מתכונים חדשים וטעימים (גם לצמחונישים/טבעונישים ): סלטים, מרקים, סירים, קינוחים וסיפורים שבישלתי ברוח הפאנלית. ובנוסף, פרק חדש ומתוק במיוחד: ילדים במטבח.

לרכישה באתר מודן
לרכישה באתר צומת ספרים
לרכישה באתר המגדלור
לרכישה באתר סיפור פשוט 

ספר 2
יומן מטבח קטן של עקרת בית גדולה

אחרי שנים שבהן בכל בוקר התלבשתי, התאפרתי, עליתי על עקבים והגעתי למשרד, החלטתי שזהו זה, אני בוחרת להיות בבית. מצאתי את עצמי תקועה ביום אחד ארוך–ארוך שנמשך שנים – מניקה, מנגבת, סוחבת, מבשלת, מטגנת, מקלחת, שוטפת, רוחצת, מקפלת, מכינה, מכילה, מתבלה. הפכתי לעב”מ – ראשי תיבות של עקרת בית מוזנחת. 
החברות שלי שִכללו קריירות, חידדו משכורות והפכו למנהלות בכירות. ואתם יודעים מה, גם אני השתכללתי, גם אני הפכתי למנהלת. מנהלת משק בית גדולה. עקרת בית גדולה. הספר הזה כולל קטעים ומתכונים מתוך היומיום שלי. אין יום שאני לא מבשלת ריב חדש, סיפור חדש, סיר חדש. תופסת את הרגעים הקטנים, את הסירים הכי טעימים, בוחשת עוד קצת, מתבלת ומשתפת את כולם. תמצאו כאן אוכל של בית, פשוט וטעים, עם קיצורי דרך וטריקים קטנים לבישול גדול. הרי ידוע שהמטבח חייב להיות קל–קל–קל, כי החיים מסובכים מספיק.

לרכישה באתר מודן
לרכישה באתר צומת ספרים
לרכישה באתר המגדלור
לרכישה באתר סיפור פשוט

ספר 1
ספר המטבח של לייזה פאנלים

מאז שאני זוכרת את עצמי בישלתי.
לא משנה מה: אוכל, מילים, ריבים. המוטו שלי בחיים הוא “חיה ותן לבחוש”.
הספר הזה הוא בחישות. בקערות מגרות, בין אנשים מתגרים זה הטעם. תמצאו כאן סיפורים וסירים המפארים את היומיום שלי, ובעיקר אוכל לכל המשפחה, אוכל פשוט וטעים עם טריקים קטנים למאכלים גדולים.
העניין הוא שבישול חייב להיות קל קל קל, כי החיים מסובכים מספיק.
אין יום בלי סיר, וכשאני חושבת על זה, אין יום בלי סיפור, רק צריך לדעת לתפוס אותו בזמן. וכמעט כולם כאן. תיהנו ממש.

לרכישה באתר מודן
לרכישה באתר צומת ספרים
לרכישה באתר המגדלור
לרכישה באתר סיפור פשוט

ספר ילדים
ספר מצחיק טעים

כְּשֶׁמִּילִי וְנֹחַ מְבַשְּׁלִים, הָאֹכֶל שֶׁלָּהֶם תָּמִיד מַצְחִיק-טָעִים. יוֹם אֶחָד, בְּדִיּוּק כְּשֶׁמִּילִי הֵכִינָה כַּדּוּרֵי שְׁלוּפִי דִי לוּפ וְנֹחַ אִלְתֵּר בְּשִׁירָה וּפְסַנְתֵּר, נִשְׁמְעָה
צְעָקָה אַדִּירָה!
עוּגוֹת גְּבוֹהוֹת צָנְחוּ לַחֲבִיתוֹת, בְּאִיטַלְיָה הַמִּגְדָּל אִבֵּד שִׁוּוּי מִשְׁקָל, וְכָל הָעַכְבָּרִים יָצְאוּ מֵהַחֹרִים.
מִי הַצּוֹעֵק? הוּא לֹא יָכוֹל לְהִתְאַפֵּק? וְאֵיךְ כָּל זֶה קָשׁוּר לְחָכָם סִינִי?
אֶת כָּל הַתְּשׁוּבוֹת תִּמְצְאוּ בְּסִפּוּרֵנוּ הַלֹּא יֵאָמֵן, עַל טַבָּח גָּאוֹן וְנוֹרָא מְעַצְב
 ֵּן.
סִפּוּר עִם טַעַם וְרֵיחַ שֶׁיַּעֲשֶׂה לָכֶם מַצְחִיק-שָׂמֵחַ, עִם מַתְכּוֹן בְּהוֹפָעַת אוֹרֵחַ.

ספר ילדים
לג’ירפה נתפס הצואר

מה קורה כשלג’ירפה נתפס הצוואר? סיפור קטן על חברות גדולה.

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ ותהיו הראשונים לקבל מתכונים ועדכונים